رنگ دیوار خاکستری این یکی از رنگهای ترجیحی به ویژه در دوره گذشته است و بیشترین فروش رنگ رنگ در سال 2021 است. رنگ های دیواری خاکستری دارای مزایای بسیاری هستند که یکی از آنها این است که با هر سبک سازگار است ، دارای کف سازگار با سایر رنگ ها ، افزایش غلظت ، محور فضای مناسبی را فراهم می کند و برای هر اتاق لحن مناسبی دارد. این اثر تازه ای در محیط دارد ، به خصوص در رنگ های دیواری خاکستری که باز هستند. رنگ خاکستری ANDEZITE 10 ، 15 و 20 رنگ در دسته رنگ مارشال برای ظاهر طبیعی و نرم روی رنگ های دیواری انتخاب می شوند. این سایه ها اغلب در زمینه رنگ های دیواری خاکستری روشن ترجیح داده می شوند. جدا از آن ، شماره های 60 تا 65 را می توان برای افرادی که رنگ های تیره تری دارند انتخاب کرد.

رنگ دیوار خاکستری

بیشترین رنگ خاکستری دیواری

این انتخاب در سالهای اخیر است و رنگ دیواری ترجیحی دیده می شود که مردم بیشتر با مبلمان سفید ترکیب می شوند. رنگهای خنثی را می توان در رنگهای دیواری خاکستری با سایه های روشن تر انتخاب کرد. بنابراین ، احساس عمیق تری به اتاق ها می بخشد و رنگ های دیگری برای زیبایی بیشتر به وجود می آیند.

رنگ دیوار خاکستری

 

 

بنابراین ، از استفاده گسترده ای از زیر لایه های خاکستری به عنوان همه کاره در رنگ های دیواری استفاده می کند و به راحتی می تواند با بسیاری از مبلمان سازگار شود. همچنین بسیاری از رنگ ها و رنگ های خاکستری گرم وجود دارد که بدون توجه به مبلمان و سبک دکوراسیون شما ، برای تجارت شما کار می کنند.

رنگ دیوار خاکستری

 

رنگ دیوار خاکستری روشن

بیشتر ترجیح می دهند رنگ دیوار خاکستری روشن وقتی مدلهای آنها مورد بررسی قرار می گیرد ، بیشتر از رنگهای تیره ترجیح داده می شوند. دلیل این است که رنگهای خاکستری تیره با هر مبلمان و هر طرح خانه سازگار نیست. رنگ خاکستری تیره آن هرگز به مناطق بخصوص باریک نمی رود ، اما رنگ های خاکستری روشن آن امکان ایجاد مناطق بزرگ حتی در اتاق های باریک را فراهم می آورد. فضای داخلی خانه شما نکات مهمی است که باید در نظر بگیرید ، به همین دلیل هنگام انتخاب رنگ های دیواری و رنگ دیوار خاکستری خنثی باید به انتخاب های مهم رنگی مانند و سایر تزئینات موجود در اتاق توجه شود ، غیر از سایه های خاکستری قابل انتخاب است.

 

 

رنگ دیوار خاکستریرنگ دیوار خاکستریرنگ دیوار خاکستری