نرم، شیرین، و آه بسیار شایان ستایش... لاماها دنیای طراحی اتاق کودک را طوفان کرده اند. در سال‌های اخیر بیشتر و بیشتر دکورهای زیبای اتاق کودک لاما در قفسه‌ها ظاهر شده‌اند، و چه بخواهید یک اتاق کودک برای یک نوزاد یا دختر کنار هم بگذارید، یا "سبز تیم" باشید و یک اتاق کودک بی‌تفاوت از جنسیت ایجاد کنید، ما برخی از آنها را داریم. از جذاب ترین اتاق کودک لاما برای شروع!

کاغذ دیواری عجیب و غریب Llama Nursery

با کاغذهایی که شخصیت و سبک را به اتاق کودک می آورد، لذت ببرید. این لاماها که در میان کاکتوس‌ها و گل‌ها می‌رقصند، حس لذت‌بخشی غیرقابل انکاری را در یک اتاق کودک دخترانه با تم لاما ایجاد می‌کنند. 

شلوارهای بزرگ Llama Nursery

اگر حداقل در یک گوشه یک حیوان عروسکی بسیار شایان ستایش در کمین نباشد، آیا حتی یک اتاق کودک نشان می دهد؟ این لاماهای مخمل خواب دار گرانبها از PBK برای اتاق کودک بسیار جذاب هستند! 

Boho Llama Nursery Mobile

چیزی در مورد آن چهره های بامزه و رنگ آمیزی خنثی آنها، لاماها را به راحتی به یک اتاق کودک با تم بوهو می دهد. اگر به دنبال این هستید که از این نوع زیبایی شناسی استفاده کنید، حتماً به اضافه کردن مقداری ماکرامه غنی از لاما مانند مثال این موبایل برای بالای تخت خواب یا هر گوشه خنک اتاق فکر کنید. 

اتاق کودک لاما صورتی و سبز

کاکتوس ها و لاماها فقط با هم کار می کنند و تم جذاب بیابان برای اتاق کودک دختر بسیار شیرین است. به همین راحتی می توانید عناصر رژگونه را با آبی کودک، سفید یا نارنجی تند با بیبی پسر عوض کنید. این والدین یک اتاق کودک دختر کاملاً فکر شده را ایجاد کردند که لذت می برد. 

اتاق کودک لاما خنثی

یک فرش چاپی همراه با نقوش لاما، این اتاق کودک خنثی را به سطح بعدی می آورد. رنگ‌های سفید، خاکستری، و رنگ‌های مشکی را پر کنید تا یک اتاق کودک آلپاکا ایجاد کنید که عشق کوچک شما را شگفت‌زده کند.