طراحی فضایی برای رشد، خواب، بازی و شکوفایی مرد کوچک شما تجربه خاصی است. اتاق کودک پسرانه مملو از جزئیات ارزشمند، لمس های زیبا و البته عشق فراوان است. چه در حال برنامه ریزی یک اتاق کودک مدرن باشید، چه چیزی سنتی تر، یک اتاق با رنگ های شاد، یا اتاقی با کامی آرام و خنثی... ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در اینجا، 26 ایده اتاق کودک پسرانه برای الهام بخشیدن! 

یک ترکیب چاپی وحشی و دیوانه

ایده های مدرن مهد کودک پسر

در حالی که یک پالت رنگ قرمز، سفید و آبی وحشی به نظر نمی رسد ، قطعاً زمانی است که چاپ های سرگرم کننده را با هم ترکیب می کنید!

آرامش ساحلی

ایده های مدرن مهد کودک پسر

ساحل شنی و بعدازظهر بادگیر الهام بخش این اتاقکودک زیبا است که دارای چوب راش، چوب خیزران مرسوم، و چیزهای طبیعی تر است .

شایان ستایش و عتیقه

اگر گهواره چوبی برای سلیقه شما بیش از حد بوهو یا مدرن به نظر می‌رسد، تخت برنجی یا نقره‌ای قدیمی را در نظر بگیرید تا اتاق را بلندتر کند و در عین حال رنگ مد قدیمی شیرینی را ایجاد کنید.

بوهو آبی یخی

ایده های مدرن مهد کودک پسر

لازم نیست اتاق های کودک بوهمی بژ باشد. سایه آرامش‌بخش آبی (به‌علاوه پوشش) روی دیوارها، این اتاق نوزاد پسر بوهو را به سطح بعدی می‌برد.

پررنگ به حداکثر

ایده های مدرن مهد کودک پسر 

مینیمالیسم؟ اینجا نه! با پر کردن جوراب های رنگی، کلکسیونی و هوس انگیز در اتاق کودک در هر گوشه، جنبش حداکثری را در آغوش بگیرید.

یک غذای سنتی 

ایده های مدرن مهد کودک پسر

مظهر شیک نوزاد پسر چند پیچ ​​پارچه، چند متر کاغذ دیواری، و یک نورپردازی زیبا در فاصله دورتر است…

توله سگ عشق

ایده های مدرن مهد کودک پسر

اتاق کودک شما نیازی به ظاهری کودکانه ندارد ... حتی اگر شما به طور کامل از یک اتاق کودک موضوعی استقبال می کنید. این موبایل توله سگ زیبا را بردارید . تمام حال و هوای شیرین یک اتاق کودک با تم سگ سگ را بدون هیچ پنیری به شما می دهد.